Nog niet weg....

25 april 2019 - Lelystad, Nederland

Morgen gaan we naar Sicilië. Na een tussenstop in Rome, zal ons vliegtuig in Catania landen om vervolgens met de trein naar Milazzo, een havenplaatsje aan de noordkust te reizen. Vanuit Milazzo varen veerboten naar de Eolische eilanden, de door Annette gekozen bestemming.

Vandaag zijn we bevangen door de inpak, laatste zaken regelen, belastingformulier invullen en harenverf  aanbrengen koorts. O ja en er moest nog een badpak in twee delen gekocht worden om aan de vulkanische stranden van onze bestemming te kunnen vertreden. Omdat ik mijn belastingen al heb geregeld, mijn haren niet verf, ik al badgerief had ingepakt en geheel tegen mijn gewoonte mijn zaken op orde heb, had ik nog tijd om te bloggen en is Annette druk.

Evengoed is mijn rust ook maar oppervlakkig, want inpakken betekent voor mij drie keer mijn pillen tellen en vier keer mijn koffer uitpakken om te controleren of 'iets'  er inzit. Daarenboven is er om gierigheidsredenen voor gekozen om geen ruimbagage mee te nemen, dus moet ik mijn spullen in een kabouterkoffertje proppen dat, na het inpakken van mijn leesboeken, al vol zit. Morgen moet ik van Annette om 3 uur mijn bed uit, zodat we om vijf uur op Schiphol zijn. I moet wat over hebben voor een weekje weg! Evenzo goed doen we het niet voor niets want terwijl hier het fraaie weer instort, wordt op Sicilië alle dagen zon verwacht.

1. Tom:
    25 april 2019
    Heel veel plezier namens ons beiden. We hopen dat je “iets” niet vergeten bent en hebben als verjaars-/sinterklaaskadotip een e-reader als advies 😜
    Liefs en een knuffel voor jullie en een goede reis!! 😘